星期一, 九月 22, 2008

Tai-tai 经

其实在新加坡,没有做工的人真的很多。星期一去修指甲也会满座耶!一大清早,超市里也有很多人。我搞不清楚到底他们是在休假?还是真的没有做工?反正我不是孤独的……

其实做Tai-tai和神经错乱只是一线之差。因为太过无聊,太过寂寞,会疯掉的!

休息了一段时间,我也没有做些什么。反而觉得是在浪费时间。太过relax了!人会变得懒惰……反正我的假期就剩这一天了,让我再懒惰这一天吧!

2 条评论:

Hazel 说...

aiyo, is not difficult to be a tai-tai! Join my club, and I will teach you to be one! Cheers!

btw, interesting blog! looks like you have put in a bit of effort in creating this new look!

boris has been influence by you too!

Princessann 说...

Please count me in! I want to learn how to be a pro one...

Thanks for your compliment btw, I like what I've done too!