星期四, 九月 25, 2008

还好吧,我想……

本来还很担心,毕竟是新的尝试……
但是原来都是多余的。
我差一点忘了自己的能力,我是可以的。

有时候在想,为什么我会那么幸运?

希望幸运之神会继续眷顾我,不离不弃。

我还有很多要学的,请继续为我加油!

2 条评论:

Hazel 说...

found a job? where?

congrats!

Princessann 说...

Yes dear, currently doing children business. A kid's playclub. Servicing line is nothing new to me so not hard getting on hand. But I have to learn very fast on track cos this industry is still consider raw to me... lots of proposal to catch up... But I got a great boss!